Maria Biesu
Natalia Gavrilan


Natalia Gavrilan, mezzo-soprană, originară din Chișinău, laureată și câștigătoare la competiții naționale și internaționale cum ar fi: Alexei Stircia, Mihail Glinka și Francisco Viñas, a început să practice cântul de operă la vârsta de 15 ani, luând lecții de vocal privat de la profesorul Conservatorului Chișinău, Artist onorat al MSSR Polina Botezat . În 1994 intră în conservator, la ea în clasa de profesie. În legătură cu pensionarea profesorului, Natalia din anul 3 continuă să studieze cu artistul național al Republicii Moldova, Artist al Poporului din RSSM,1988, profesorul Vladimir Dragos.

În timpul pregătirii, participă la cursuri de master cu Artistul Popular al URSS, profesor al Conservatorului din Moscova, președintele Uniunii Muzicienilor din Rusia Irina Arhipova și participă, de asemenea, la o serie de concerte „Irina Arhipova prezintă”: în cadrul festivalului „Invită Maria Biesu”, „Vara de Aur a Seligerului”. „Și alții

La sfârșitul (cu onoruri) de studiu la conservator, în 1999. intră la Academia de Teatru din Milano „La Scala”, unde timp de doi ani își îmbunătățește abilitățile cu vedete ale scenei de operă mondială precum Leila Gencer, Luciana Serra, Riccardo Muti, Luiggi Alva, Leo Nucci. După absolvirea Academiei și s-a căsătorit cu concertmaestrul teatrului „La Scala”, a rămas să locuiască și să lucreze în Italia.

Din 2000 până în prezent, Natalia Gavrilan a cântat și continuă să colaboreze cu astfel de teatre și festivaluri precum Teatro alla Scala (Milano), The Metropolitan Opera (New York), San Carlos (Lissabon), Opera din Catalunia, Il Teatro Massimo (Palermo), Il Teatro Petruzelli (Bari), Il Teatro Politeama (Lecce), Il Teatro di Cilea (Reggio Calabria), Il Comunale (Reggio Emilia), Il Teatro Filarmonico (Verona), Il Comunale (Modena), Grand Theatre di Geneve, Opera Rossini Festival (Pesaro), Auditorium Nacional (Madrid), festival MiTo (Milano), Printemps des Arts (Monte Carlo), festivalul Baltic Seasons (Kaliningrad), festivalul de cultură bizantină (Istanbul), turul Teatro alla Scala în Mexic.

Repertoriul cântăreței include opere de genul "Il Barbiere di Siviglia", "La Cenerentola", "La Donna del Lago", "Le Comte Ory", "Il Turco in Italia", "L equivoco stravagante" și mesa "Stabat Mater" ”,„ Petite messe solennelle ”G. Rossini; „Norma”, „I Capuleti e I Montecchi” V. Bellini; „Belisario” G. Donizetti; „Un giorno di regno”, „Macbeth”, Requiem G. Verdi; „Le nozze di Figaro”, „Cosi fan tutte” W.A. Mozart; „La damnation de Faust” H. Berlioz; „Iolanthe” de P. I. Ceaikovski; precum și mezzosoprano în baletele „A Dream Nidummer Night's” de Mendelssohn și „Opera” de Leonid Desyatnikov, a cărei premieră mondială a avut loc la deschiderea sezonului 2013-2014 la Teatrul La Scala.

A lucrat cu dirijori precum R. Abbado, R. Muti, A. Zedda, M. Mariotti, Ingo Metzmacher, D. Renzetti, E. Mazzola, P. Carignani, J. Webb, Yu. Temirkanov și M. Tătarkovkov; și regizori precum Pier Luigi Pizzi, Paul Curran, Terry Gilliam, Cristof Loy, E. Sagi, L. Pasqual, D. Michieletto, M. Gandini și au cântat și în producții istorice precum „Il Barbiere di Siviglia” JP Ponnelle (Teatro alla Scala), „Le nozze di Figaro” G. Streller (Teatro alla Scala), „Cosi fan tutte” G. Streller (Teatro Piccolo di Milano), „Cosi fan tutte” M. Hampe (Teatro alla Scala) .

Colaborează activ cu orchestra de cameră „I Cameristi del teatro alla Scala”, cu care au fost create o serie de concerte, inclusiv cele dedicate celei de-a 150-a aniversări a unificării Italiei, care a avut loc la Milano, la Rieti Opera Festival și la Amman (Iordania), la invitația Ambasadei Italia.

Din 2007, s-a angajat în activități didactice. Astfel, timp de 5 ani a fost invitată ca profesoară vocală în Opera din Catalunia.

Mai
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Iun
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Iul
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Aug
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
«Teatrul Național de Operă și Balet Maria Bieșu»

Vă rugăm respectuos să luați în considerare, că după începutul spectacolului accesul la spectacol se va permite doar în limita locurilor libere de la balcon. În timpul antractului veți avea posibilitate să ocupați locurile înscrise pe bilet.

Vă mulțumim!